20 gadi kopā ar jums! Bezmaksas piegāde no 39 EUR!

Iepirkuma noteikumi un nosacījumi

1. Vispārīgi noteikumi

1.1. Veicot pasūtījumu Interneta veikalā (turpmāk tekstā - “Veikals”) (turpmāk tekstā - “Noteikumi”), uz Klientu attiecas Interneta veikala (turpmāk tekstā - “Veikals”) noteikumi.

1.2. Klientam netiek dota iespēja veikt preču pasūtījumu, ja viņš nav iepazinies ar veikala Noteikumiem. 1.3. Jebkurā gadījumā tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un tiem piekrīt, ja pirms Preču pasūtījuma veikšanas Klients apstiprina, ka piekrīt Noteikumiem, pasūtīšanas brīdī atzīmējot attiecīgo rūtiņu. Klients piekrīt, ka, ja piekrišana tiek atzīmēta pirmā pasūtījuma brīdī, tā automātiski tiks atzīmēta arī turpmāko pirkumu brīdī. Gadījumos, kad Klients nepiekrīt visiem Noteikumiem un nosacījumiem vai to daļai, Klients nedrīkst veikt pasūtījumu elektroniski. Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar visiem veikala noteikumiem un bez nosacījumiem tos pieņēmis.

1.3. Veikals ir atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi radušies tādēļ, ka Klients nav iepazinies ar Veikala noteikumiem, neraugoties uz viņam sniegtajiem padomiem un viņa pienākumiem, kaut arī viņam bija dota iespēja to darīt.

1.4. Veikals ir tiesīgs grozīt Noteikumus tikai pamatota iemesla dēļ un ar nepieciešamo norādi par grozījumu spēkā stāšanās datumu, kas nedrīkst būt īsāks par 7 dienām no publicēšanas dienas interneta veikalā. Pasūtījumi, kurus Klients veicis pirms grozījumu spēkā stāšanās dienas, tiek apstrādāti saskaņā ar iepriekš spēkā esošajiem Noteikumiem un nosacījumiem.

2. Pasūtījumu iesniegšanas kārtība un nosacījumi

2.1. Klients izvēlas sev piemērotas preces, apmeklējot veikala tīmekļa vietni. Pamatojoties uz viņa/viņas izvēli, tiek noformēts preču pasūtījums.

2.2. Izvēloties Preces, Klients apliecina, ka viņam/viņai ir pietiekama kompetence, lai izvēlētos atbilstošu īpašību Preces.

2.3. Pēc pasūtījuma izveidošanas Klients ievada datus, kas nepieciešami izvēlēto Preču piegādei: savu vārdu, uzvārdu, adresi, uz kuru tiks piegādātas Preces, tālruņa numuru un jebkādu papildu informāciju, kas var būt svarīga pasūtīto Preču piegādei vai rēķina izrakstīšanai. Veikals apliecina, ka pircēja sniegtie dati tiks izmantoti tikai preču pārdošanas un piegādes un rēķinu izrakstīšanas vajadzībām, neskarot tās valsts likumīgās prasības par personas datu aizsardzību, kurā uzņēmums ir reģistrēts.

2.4. Klients izvēlas vienu no veikalā pieejamajiem maksāšanas veidiem. Tajā pašā laikā piegādes veidu var izvēlēties no veikalā pieejamajām piegādes iespējām. 2.5. Ar šo Klients apliecina, ka viņš piekrīt būt klāt pasūtījumā norādītajā adresē vai būt savam pārstāvim izvēlētajā vai noteiktajā laikā, lai saņemtu piegādātās preces.

2.5. Kad Klients ir apstiprinājis pasūtījumu, tas tiek nosūtīts veikalam. Pasūtījums tiek uzskatīts par iesniegtu no brīža, kad to ir saņēmis Veikals. Tomēr pasūtījums tiek uzskatīts par izpildāmu tikai no brīža, kad Veikals saņem apstiprinājumu par pasūtījuma apmaksu no iestādes, kuru Klients ir izvēlējies apmaksai.

2.6. Tiklīdz Klients ir veicis pasūtījumu, Veikala sistēma automātiski nosūtīs Klientam e-pastu, ar kuru Klients tiks informēts, ka pasūtījums ir saņemts. Pasūtījuma izpilde tiks uzsākta pēc tam, kad Klients būs saņēmis maksājumu. Ja pasūtījums netiks apmaksāts 7 darba dienu laikā, pasūtījums tiks atcelts.

2.7. Klienta veiktais pasūtījums tiek saglabāts veikala datubāzē.

2.8. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka, veicot pasūtījumu, Klients ir iepazinies ar visiem veikala noteikumiem un nosacījumiem, kā arī visiem pārējiem noteikumiem un nosacījumiem, kas pievienoti pasūtījumam, un bez nosacījumiem tos pieņem.

2.9. Pasūtījums tiek atcelts pēc iespējas ātrāk pēc tam, kad Klients ir sazinājies ar Veikalu, izmantojot veikalā norādītos Klientu apkalpošanas kontaktus, un izteicis vēlmi atcelt pasūtījumu.

3. Preču garantija un cenu noteikšana

3.1. Katras Preces īpašības ir vispārīgi norādītas pie katras Preces veikalā.

3.2. Veikals norāda, un Klients atzīst, ka apzinās, ka veikalā attēlotā Preču krāsa, forma vai citi parametri var neatbilst faktiskajam Preču izmēram, formai un krāsai Klienta izmantoto tehnisko iekārtu (piemēram, monitora) īpašību dēļ.

3.3. Klients piekrīt, ka, veicot pasūtījumu elektroniski veikalā, Klientam ir pienākums samaksāt par Preci par pasūtījumā norādīto cenu.

3.4. Cenās, kas norādītas veikalā un pasūtījumā, ir iekļauts pievienotās vērtības nodoklis (PVN).

3.5. Veikals pārdod Preces saskaņā ar pasūtījuma noteikumiem. Gadījumā, ja Pircējam piegādātās Preces neatbilst noteiktām pasūtījuma prasībām, Pircējs nekavējoties informē par to Veikalu, izmantojot e-pastu vai citus Veikala norādītos kanālus, un Veikals apņemas veikt visus nepieciešamos pasākumus, lai novērstu esošos trūkumus, ja šādi trūkumi radušies Veikala vainas dēļ.

3.6. Veikala pienākumi:

3.6.1. Veikals apņemas piegādāt Preces labā kvalitātē un saskaņā ar pasūtījumā noteiktajām prasībām.

3.6.2. Veikals apņemas piegādāt Pircējam pasūtījumā norādīto preču daudzumu. Veikals nav atbildīgs gadījumos, ja piegādāto preču daudzums nav precīzs Klienta nepareizi norādīto datu dēļ pasūtījumā.

3.6.3. Visos gadījumos Veikals nodrošina Pircējam tādu preču klāstu, kas atbilst pasūtījumā noteiktajiem kritērijiem.

3.6.4. Gadījumos, kad Pasūtījumā paredzēts preču komplekts, Veikals apņemas piegādāt visas preču komplektā iekļautās preces.

3.6.5. Preces tiek piegādātas iesaiņotas tā, lai tās atbilstu to raksturam un būtu piemērotas paredzētajam lietojumam.

3.6.6. Veikals apņemas pieņemt Preces ar trūkumiem un aizstāt tās ar Labas kvalitātes Precēm. Ja Veikala rīcībā nav līdzīgu Preču, tad Veikals atmaksā Pircējam naudu par defektīvo Preci.

3.6.7. Pircējam ir tiesības atgriezt kvalitatīvu Preci 14 dienu laikā no tās iegādes brīža bez paskaidrojuma iemesla. Šajā gadījumā transporta izdevumus sedz Klients. Atgrieztajām precēm jābūt nebojātām, nelietotām, tālākpārdošanai derīgām, oriģinālajā iepakojumā un citādi tādā pašā stāvoklī kā pirkuma brīdī.

3.6.8. Klients sedz tiešos preču atgriešanas izdevumus (piegādes izmaksas), papildu izmaksas, kas radušās sakarā ar piegādes veida izvēli, ja nav izvēlēts lētākais, vienkāršākais veikala piedāvātais veids, un preču atgriešanas izmaksas, ja preces to specifikas dēļ tās nevar nosūtīt ar parasto pasta sūtījumu.

3.6.9. Atgriešana neattiecas uz iepakotām Precēm, kas pēc piegādes ir izplēstas un kas nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ.

3.6.10 Atgriešana neattiecas uz Precēm, kas izgatavotas pēc Klienta īpašiem norādījumiem, uz Precēm, kas izgatavotas pēc Klienta personīgas izvēles vai norādījumiem, vai uz Precēm, kas ir īpaši pielāgotas Klienta personīgajām prasībām.

3.6.11. Veikals apņemas atmaksāt visus veiktos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas, bez kavēšanās un, izņemot 3.6.8. punktā noteiktos gadījumus, ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā pēc Klienta paziņojuma par atteikumu. Veikals veic atmaksu tādā pašā veidā, kādā Klients ir veicis maksājumus, ja vien Klients nepiekrīt alternatīvai atmaksāšanas metodei, kas neprasa papildu izmaksas no Klienta.

3.6.12. Pircējam ir tiesības iesniegt pretenziju, saņemot preces ar trūkumiem, jo Veikals uzņemas noteiktu atbildību par pārdotajām precēm.

3.6.13 Pretenzija ir jāiesniedz rakstiski un jānosūta uz e-pasta adresi, kas norādīta šo noteikumu apakšā. Pretenzija tiks izskatīta 14 dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas.

3.6.14 Pircējs var pieprasīt Preces nomaiņu, cenas samazinājumu vai naudas atmaksu, ja Prece ir noraidīta, bet tikai tad, ja defekts ir būtisks, izņemot gadījumus, kad Veikals steidzamības kārtā var aizstāt Preci ar jaunu Preci bez defektiem.

4. Maksājumu veikšanas kārtība un noteikumi

4.1. Pircējs par pasūtītajām Precēm norēķinās, izmantojot vienu no veidiem, ko veikala norādījis pasūtījuma brīdī.

4.2. Ja Klients ir izvēlējies kādu no tiešsaistes apmaksas veidiem, Klients apņemas apmaksāt pasūtītās Preces nekavējoties, pretējā gadījumā Klients zaudē tiesības celt pretenzijas par piegādes termiņu pārkāpšanu, jo Klienta pasūtījums tiek nosūtīts Veikalam tikai pēc tam, kad Veikals ir saņēmis samaksu par Precēm.

4.3. Pasūtījuma elektroniskais rēķins tiek izveidots un nosūtīts Klientam uz e-pasta adresi, kuru Klients norādījis reģistrācijas brīdī, kad Veikals nosūtījis Pasūtījumu.

5. Preču nosūtīšana un piegāde

5.1. Pasūtot Preces, Klients apņemas norādīt Preču piegādes vietu.

5.2. Klients apņemas pieņemt pasūtītās Preces. Ja Klients norāda nepareizu adresi, uz kuru tiek nosūtīts Pasūtījums, Klients ir atbildīgs par jebkādām papildu piegādes izmaksām.

5.3. Preces piegādā Pārdevējs vai tā pilnvarots pārstāvis.

5.4. Ja pie Preces ir norādīts Pārdevēja krājumu atlikums, šī informācija ir orientējoša informācija par krājumiem, kas pasūtījuma izpildes laikā var mainīties, un tā negarantē, ka Prece būs Pārdevēja noliktavā pasūtījuma izpildes brīdī. Ja krājumu atlikums nav pietiekams, tad Preces aprakstā Klientam tiek norādīts aptuvenais nosūtīšanas laiks.

5.5. Veikals sniedz informāciju par katras preces daudzumu un piegādes laiku. Ja pasūtījums sastāv no vairākām Precēm, no kurām daļa tobrīd trūkst, tad Klients tiek informēts par trūkstošo Preču piegādes termiņiem un aktuālajiem kavējumiem.

5.6 Piegādes termiņš ir norādīts pasūtījumā un tiek aprēķināts no pasūtījuma datuma. Ja preces ir noliktavā, pasūtījums būs gatavs 1 darba dienas laikā (vai pēc maksājuma pieņemšanas, ja ir izvēlēta priekšapmaksa). Ja izpildes termiņš ir 1-2 vai 2-5 darba dienas, preces ir jāsaņem no piegādātāja vai ražotāja, bet, ja izpildes termiņš ir 14-21 darba diena, preces ir ražošanā.

5.7. Veikals nav atbildīgs par pasūtījumu piegādes kavējumiem, kas radušies kurjerpasta vainas dēļ vai tādēļ, ka Klienta adrese ir nepareiza.

5.8. Preču piegādes brīdī kurjera vai pasta darbinieka klātbūtnē Klientam ir tiesības pārbaudīt sūtījumu, lai pārliecinātos, ka tas nav atvērts vai bojāts piegādes laikā. Ja sūtījums ir atvērts vai bojāts pārvadāšanas laikā, Klientam kopā ar kurjeru vai pasta darbinieku jāsastāda protokols un jāinformē par to veikalu pa e-pastu.

5.9. Piegādes/pārvadāšanas maksa tiek aprēķināta atkarībā no preces svara un piegādes vietas. Maksa tiek automātiski aprēķināta pasūtījuma procesa laikā un ir redzama pirms pasūtījuma galīgās apstiprināšanas.

6. Galīgie noteikumi

6.1. Visi paziņojumi veikalam ir jāsniedz, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta kontaktlapā vai īpašās veidlapās.

6.2. Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar tās valsts tiesību aktiem, kurā uzņēmums ir reģistrēts.

6.3. Jebkurām attiecībām, kas izriet no šiem noteikumiem, piemēro tās valsts tiesību aktus, kurā uzņēmums ir reģistrēts.

6.4. Visi strīdi, kas rodas saistībā ar šo noteikumu piemērošanu, tiek risināti sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, strīdus izšķir saskaņā ar tās valsts tiesību aktiem, kurā uzņēmums ir reģistrēts.

7. Veikals un klientu apkalpošanas dienesta kontakti

7.1:

Ezoterinis centras “AUM”.

Kęstučio g. 83-12

44299, Kauņas Lietuva

Uzņēmuma kods: 300622902

PVN maksātāja kods: LT100002868912

7.2. Klientu apkalpošanas dienesta kontakti:

Konsultācijas darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:30.

Tālrunis: +370 686 52078

E-pasts: aum@ezoterika.lt


8. Maksājumu, piegādes un atgriešanas noteikumi}


9. Konfidencialitātes noteikumi