20 gadi kopā ar jums! Bezmaksas piegāde no 39 EUR!

Maksājums

Elektroniskā banku darbība

Kā apmaksāt pasūtījumu, izmantojot e-banku:

1. Pabeidziet pasūtījumu un izvēlieties savu banku pasūtījuma solī “Maksājuma veids”.

2. Pēc tam, kad būsiet bankas lapā, varēsiet pārskaitīt summu, kas jums jāmaksā.

3. Ielogojieties e-bankas lapā parastajā veidā, un sistēma jau būs iestatījusi maksājumu par jūsu izvēlētajām precēm. Jums atliek tikai apstiprināt maksājumu.

4. Kad maksājums būs apstiprināts, e-bankas lapa aizvērsies un jūs atgriezīs Aum centra lapā.

5. Jūsu internetbankas pieteikšanās dati tiek izmantoti tikai, lai pieteiktos bankas lapā, un tie netiek pārnesti, kad jūs atgriežaties interneta veikalā.


Bankas pārskaitījums eiro

Jūs varat veikt pārskaitījumu divos veidos:

- izmantojot elektronisko banku;

- aizpildot pārskaitījuma kvīti jebkurā bankas filiālē.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka maksājuma galamērķa laukā jānorāda pasūtījuma numurs.

Ja pārskaitījumu veicat uz mūsu kontu tajā pašā bankā, mēs to redzēsim, tiklīdz pārbaudīsim kontu. Pretējā gadījumā, ja pārskaitījumu veicat vakarā vai nedēļas nogalē un no citas bankas, tas mūsu kontā nonāks tikai nākamajā darba dienā.

Konts maksājumiem eiro:

AB SEB banka: LT807044060005823799.


Saņemot pasūtījumu veikalā

Jūs varat samaksāt par savu pasūtījumu arī to saņemot mūsu veikalā. Jūs varat norēķināties sev ērtākajā veidā - skaidrā naudā vai ar bankas karti.


Maksājums ar karti tiešsaistē

Jūs varat apmaksāt savu pasūtījumu ar debetkarti vai kredītkarti. Jums nav jāpieslēdzas e-bankas sistēmai, vienkārši ievadiet savas kartes datus.

Tiek pieņemtas šādas bankas kartes:

“MasterCard”.

“Maestro”

“Visa”

Piegāde

Pasūtījumu saņemšana veikalā

Mūsu veikals atrodas Kauņas centrā - Kęstučio ielā 83-12. Netālu atrodas Kauņas Juozas Naujaļa mūzikas ģimnāzija, bet pāri ielai - Kauņas Valsts mūzikas tatras. Ar sabiedrisko transportu tuvākās pieturas ir Muzikinis teātris un E. Ožeškienės iela. Ja ceļojat ar automašīnu, visērtāk ir novietot automašīnu stāvvietā pie Muzikālā teātra vai Karaliaus Mindauga prospektā pie pagrieziena uz Mairoņa ielu. Mēs jūs informēsim pa tālruni vai e-pastu, kad jūsu rezervācija būs gatava.

Lai uzzinātu vairāk par to, kā mūs atrast, lūdzu, spiediet šeit: http://ezoterika.lt/kontaktai.

Pasūtījumu saņemšana OMNIVA pašapkalpošanās termināļos

Jūs varat saņemt savus pasūtījumus Omniva pašapkalpošanās terminālī sev ērtākajā vietā.

Kāpēc izvēlēties Omniva?

- Ir ērti izvēlēties no plašā termināļu tīkla - termināļi atrodas 45 Lietuvas pilsētās.

- Jūsu sūtījums jūs sasniegs 1-2 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas.

- Ir viegli saņemt sūtījumu - vienkārši ievadiet unikālo kodu, ko saņemsiet īsziņā.

- Jūs varat saņemt savu sūtījumu jebkurā diennakts laikā 7 dienas nedēļā.

- Pasta nodaļā pakas tiek uzglabātas 7 kalendārās dienas no brīža, kad paku nogādā pasta nodaļā.

Vairāk informācijas par to, kā izmantot Omniva terminālus, atradīsiet šeit:

https://www.omniva.lt/privatus/Siunta/kaip_gauti_siunta.

Via Lietuvos paštas

Ja izvēlaties šo piegādes veidu, jums jāņem vērā, ka:

- piegādes cena ir atkarīga no sūtījuma svara.

- Sūtījuma svars un precīza piegādes cena tiek automātiski aprēķināta pasūtījuma brīdī.

- Reģistrēti sūtījumi tiek piegādāti 3-4 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas uz tuvāko Lietuvas pasta nodaļu.

- Sūtījumu var saņemt Lietuvas pasta nodaļas darba laikā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

Piegāde uz Eiropas Savienības valstīm

Mēs sūtām uz visām Eiropas Savienības valstīm. Svarīgi zināt:

- Sūtījumi tiek nosūtīti ierakstītā vēstulē ar Lietuvas Pasta starpniecību, un to piegāde ilgst aptuveni 7-10 darba dienas.

- Piegādes izmaksas ir atkarīgas no sūtījuma svara.

- Sūtījuma svars un precīza piegādes cena tiek automātiski aprēķināta pasūtījuma brīdī.

- Saņemot sūtījumu, jums ir jābūt personu apliecinošam dokumentam.

Atgriešanas politika

1. Preču atgriešanas nosacījumi :

1.1. Pircējs var izmantot tiesības atgriezt preci kvalitatīvu un neizmantotu 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā no preces saņemšanas dienas, par to informējot Pārdevēju, kā noteikts “Preču pārdošana un pakalpojumu sniegšana, izmantojot saziņas līdzekļus”.

1.2. Preces ar trūkumiem tiek atgrieztas saskaņā ar Preču atgriešanas un nomaiņas noteikumiem, kas apstiprināti ar Ekonomikas ministra 2001. gada 29. jūnija rīkojumu Nr. 217 “Par Preču atgriešanas un nomaiņas noteikumu apstiprināšanu”.

1.3. Kvalitatīvu preču atgriešanai piemēro šādus nosacījumus:

- Pircēja paziņojums Pārdevējam par preces atgriešanu ir jāveic saskaņā ar preču atgriešanas termiņiem - 14 dienas no preces saņemšanas dienas.

- Precēm jābūt labā stāvoklī, un Pircējam tās nedrīkst būt bojātas.

- Atgrieztajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā, nelietotām (nepārbaudītām), labā stāvoklī (etiķetēm jābūt neskartām, aizsargplēve nav noplēsta u. c.) (šis punkts neattiecas uz zemas kvalitātes preču atgriešanu).

- Atgrieztajam produktam jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tas tika saņemts.

- Visas dāvanas, kas saņemtas kopā ar iegādātajām precēm, ir jānosūta atpakaļ kopā ar atgrieztajām precēm.

- Atgriežot preci, jums jāuzrāda saņemtais pirkuma čeks/rēķins un aizpildīta atgriešanas pieprasījuma veidlapa.

1.4. Ja Prece ir nepilnīga, bojāta, bojāta vai nepareizi iesaiņota, Pārdevējs ir tiesīgs nepieņemt Preci, neveikt tās nomaiņu un neatmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudu.

2. Preču atgriešana:

2.1. Kur atgriezt preces:

- Ja ir izpildīti 1. punktā minētie nosacījumi, Jūs varat atgriezt preces šādos veidos:

- Ja preces ir saņemtas mūsu veikalā, tās var atgriezt SIA “Esoteric Centre AUM” veikalā.

- Ja preces ir piegādātas uz OMNIVA pasta nodaļu, tās varat atgriezt tādā pašā veidā. Iepakojiet atgrieztās preces un nododiet tās tuvākajā Omniva pasta nodaļā, adresējot tās UAB Esoterinis centrs “AUM” un izvēloties OMNIVA pasta nodaļu Kauņas Akropolē.

2.2. Kā man tiks atmaksāta nauda?

- Par preci samaksātā summa tiek atmaksāta 7 dienu laikā no atgriešanas dienas uz maksātāja norādīto bankas kontu.

- Ja par preci ir samaksāts, izmantojot e-banku, bet pasūtījums tiek atcelts, par preci samaksātā summa tiks atmaksāta 7 dienu laikā no pasūtījuma atcelšanas dienas.


3. Kur es varu vērsties, ja man ir sūdzība par preci?

Ja jums ir problēmas ar mūsu interneta veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu aum@ezoterika.lt vai pa tālruni +370 686 52078.